Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kacinecka

Vážený pane právníku,

zaběhněte si na oční a nechte léčit svoji slepotu :-)

+1/0
16.10.2012 13:06

slv

Re: Vážený pane právníku,

A vy se vraťte do druhé třídy a naučte se číst.

0/0
18.10.2012 2:52

koumes2

A opravdu hájíte ten aspekt který má smysl?

Sice s Vámi souhlasím co se zákonnosti týče, ovšem jsem toho názoru, že míra s jakou jsou předmětnými předpisy protěžována práva osob je na škodu funkčnosti donucovacího aparátu v jeho snaze vymáhat právo.

Vaše mínění o tom jak jsou si lidé rovní a jak by se s nimy mělo zacházet, to je krásná věc, ale skuste si jako policista, vyvádět ožralého bezdomovce z knihovny kde se válí na podlaze, nespolupracuje a pod...? ak změníte názor na to jak jste si s těmi lidmi roven v právu na zacházení...

0/0
14.10.2012 22:12

slv

Re: A opravdu hájíte ten aspekt který má smysl?

Hm.

O odvádění ožralého bezdomovce z knihovny není řeč. Jde hlavně o to, co učinili měští policisté s Frištenským a to hlavně v době, kdy se jim nijak nebránil a sám říkal, že je ochoten jít na Policii. O tom, že mu nastříkali pepřák z pár centimetrů do očí poté, co mu strhli brýle snad ani nemá smysl psát.

+1/0
18.10.2012 2:51

tajny agent

Podle vasi citace zakona byl podle mne zasah v poradku.

Asi jste nevidel poradne video a neslysel co mu predchazelo ...

+1/0
14.10.2012 20:42

jirka n

mají nejen právo ale i povinnosti pane doktore

Podívejte se kolik let dělají v naší republice jen bordel, a v nemálo případech jsou i agresivní . Co byste radil, co může udělat dnešní český policajt ? Co byste udělal na 300stém výjezdu s vědomím, že pak budete smrdět , budete se těšit jestli jste právě nekoupil třeba jen žloutenku či tuberu, dále s vědomím že je mnohdy musíte předat zdravotníkům a především že tam za hodinu můžeteb jet znova !?! Co může udělat policajt městské policie ,

který má pouze omezené možnosti, který nemá skoro rok ani svého nejvyššího šéfa , proboha co vy o tom víte ? Před pár dny jsem viděl př. zásah , konkrétně nějací asociálové byli na Můstku , tzn. přímo v centru Prahy, dotazování policií,

a že to musel být zážitek, dotyční hoši u sebe měli pittbula a nějak nechápali že se po nich chce pouze to , aby nedělali bordel. Běžte se podívat jen do centra, přitom je to všude. Poraďte policii co s tím má dělat, resp. státním orgánům obecně. Já bych vystřík přesně jako ti vámi popisovaní policajti. Mějte se

+1/0
14.10.2012 17:17

BlackAnonym

Re: mají nejen právo ale i povinnosti pane doktore

;-D klasickej měšťák....jednak tě nikdo nenutí tu práci dělat....je to jako by si dělal popeláře a stěžoval jsi, že TO SMRDÍ....Naopak práce strážníka ZAHRNUJE přesně tyhle hnusy a né westernový přestřelky!!.....Já vám porádím, co....trénujte šedou kůru mozkovou;-€

0/0
22.10.2012 11:05

Vyc

Ach jo pane advokáte. xD

Takže než vytáhnete knížku a začnete tu flákat jeden zákon za druhým, společně s nudnými odstavci, které nikoho nezajímají, tak vás poprosím, pane advokáte!, pusťte si youtube a hledejte. Snad to zvládnete, když máte vystudovaná práva. A tam si časem jednou najdete video, kde je tento zákrok rozebrán ve slowmotion a replay a uvidíte například, že "paní" na strážníka zaútočila, protože zatýkal pána, který vůbec nežebrá, vůbec nenosí po kapsách nůž, vůbec nevyhrožuje po půlnoci, že vás podřeže, vůbec není opilí a už vůbec není agresivní na okolí, vůbec se nefláká a nebere soc. dávky. Ono pane advokáte, někdy se nechte od takového feťáka napadnout a pak prosím piště ty vaše trapné paragrafy a odstavce. Nemám rád advokáty, ale nerozčilujte se - ještě víc nemám rád feťáky, takže jste na tom o trochu lépe. :-) :-) Opravdu vás prosím, než budete psát bláboly, buďte účastníkem nějakého vyhrožování a napadení od feťáka, až budete mít o půlnoci blýskavou kudlu před očima, jestli nemáte cigáro ..

+3/0
13.10.2012 22:42

dana33

Re: Ach jo pane advokáte. xD

Zakony jsou na to, aby se dodrzovaly, co si ctenari mysli, ukazala karma. Takovi dva bezdomovci jsou radi, ze stoji nanohach, mne by urcite strach nenahnali, takze prestante s bububu nozem a tak dale. Ani ti 2 bezdomovci ani duchodce nebyli pro policii ohrozenim, chteli se vyradit na slabsich. Chtela bych je videt v akci proti bande mladych neprizpusobivych, ale to urcite odvahu neukazou.

0/0
14.10.2012 12:49

Psychorův klon

Re: Ach jo pane advokáte. xD

dávej svou hloupost ještě na odiv. To se jen tak nevidí co dokážeš vypotit.

+1/0
14.10.2012 18:28

dana33

Re: Ach jo pane advokáte. xD

Zato Vase vyjadrovani a pravopis jsou na vysi. Holt inteligent s nedokoncenou zakladni skolou!

0/0
14.10.2012 22:54

slv

Re: Ach jo pane advokáte. xD

To ty, to ty.

0/0
18.10.2012 2:54

okolokolem

Re: Ach jo pane advokáte. xD

dano ti si pič. ka až to bolí !!

0/0
30.10.2012 11:33

okolokolem

Re: Ach jo pane advokáte. xD

*ty

0/0
30.10.2012 11:34

BlackAnonym

Re: Ach jo pane advokáte. xD

;-D Myslíš si, že TY nebo někdo z tvých přiblblých kolegů mi někdy pomohl z tý situace, kterou popisuješ???Podobný prekérky musí řešit každej člověk, co žije v Praze a neni pořád zavřenej doma! Co ty víš o tom, že tě nahání stáda plešatejch dementů s tyčema, řetězama, boxerama a dalšíma svinstvama, jen proto že jezdíš na skejtu? Když seš takovej bojovník za spravedlnost a zákon tě nezajímá, tak jako chlap si ho někde najdi a dej mu co proto, ale neobhajuj ozbrojené polodementy, který si vyskakuj na kohokoliv!!

0/0
22.10.2012 11:14

rooney2345

pro takové bláboly u nás trpí demokracie

předem říkám, že nemám městskou policii rád..ale pokud zakročí během dne proti chlastajícím a povalujícím se bezdomovcům na zastávce tramvaje v hodně exponovaném místě jako je Anděl, tak je to v pořádku..ten dědula zřejmě viděl moc amerických filmů a chtěl si hrát na hrdinu a prostě strážníkům bránil v úkonu a dalo by se říct, že je napadl...a jak má ten strážník vědět, že nemá třeba nůž, když se podobná individua dnes všude pohybují naprosto běžně?

+11/0
12.10.2012 7:52

S@t@n

Re: pro takové bláboly u nás trpí demokracie

Ten dědula je mamlas od nějaké parazitické neziskovky která podporuje bezďáky. Celé je to tyátr na oblbování veřejnosti.

+1/0
12.10.2012 10:01

kuttna

Re: pro takové bláboly u nás trpí demokracie

Řekl bych, že váš nick vystihuje i vaši povahu.

+1/0
12.10.2012 13:31

dana33

Re: pro takové bláboly u nás trpí demokracie

Demokracie spis trpi takovymi surovymi zakroky proti troskam bezdomovcum a duchodcum a samozrejme kauzou Smetana. Moc americkych filmu zrejme videli ti radici mladici v uniforme. Slapat po lezicim svazanem cloveku a strikatnekomu do oci slzak, to se opravdu vidi jen v americkem filmu. Pan Janousek ovsem po zatceni zustal bez uhony a smel dokonce telefonovat a to udelal urcite neco zavaznejsiho, nez popijet krabicove vino na chodniku. No holt demokracie po cesku!

+6/0
12.10.2012 12:45

Psychorův klon

Re: pro takové bláboly u nás trpí demokracie

hruštičky, jablíčka

0/0
14.10.2012 10:09

Kaddaffi

Re: pro takové bláboly u nás trpí demokracie

Zrejme si pletete (jako cela rada dalsich lidi) slovo "demokracie" s "plneni mych konkretnich predstav o chodu sveta". Jestlize je pro vas bezdak spina, ktera by mela byt odklizena z dohledu, protoze vas to urazi, tak se obavam, ze spise nez po "demokracii" byste se mel poohlidnout po fasismu. Ten zajisti "poradek", po jakem zrejme touzite. A to rikam jako pravicovy libertarian.

+3/0
13.10.2012 21:26

dana33

Re: pro takové bláboly u nás trpí demokracie

Ne, takove blaboly jsou prave v demokracii povolene.Vy si pletete pojmy. Az se bude slapat po lidech a nikdo ani nemukne,budeme mit fasistickou diktaturu.

0/0
14.10.2012 12:51

Ravenek

No, k tomu neadekvatnimu zasahu

http://www.youtube.com/watch?v=A8bvQpflXhc

Povsimnete si, co cemu predchazelo, jak zenska straznika napadla a jak jej duchodce malem strcil pod prijizdejici tramvaj. Chapu, ze se bulvar typu Nova nebo iDNES cele veci chyti a kvuli ctenosti to podaji z uplne jineho uhlu, ale musi si na tom doopravdy prihrivat polivcicku i seriozne se tvarici blogeri? To snad za ctenost clanku dostavate penize?

+6/0
12.10.2012 0:40

Prochor Gosta

Re: No, k tomu neadekvatnimu zasahu

Jasně, já bych je postavil ke zdi a rovnou postřílel. Co si to vůbec dovolují, volně se pohybovat a dýchat stejný vzduch s těmi hodnými a fešnými strážníky, kteří nás pořád jen chrání a pomáhají nám:-P

+1/0
12.10.2012 1:37

rooney2345

Re: No, k tomu neadekvatnimu zasahu

postřílet ne, ale vyvážet v antonech někam do lesů za Prahu ano..tam se můžou tím svým krabicovým vínem ožírat jak chtějí a nebudou tím nikoho obtěžovat jako v centru města...

0/0
12.10.2012 7:54

kuttna

Re: No, k tomu neadekvatnimu zasahu

Nedělal jste to vyvážení do lesů už za totáče?

0/0
12.10.2012 13:34

BlackAnonym

Re: No, k tomu neadekvatnimu zasahu

Snad tě dnes nikdo NEOBTĚŽOVAL.......;-D;-D;-D nech se předělat na ženskou

0/0
22.10.2012 11:22

blazab

Re: No, k tomu neadekvatnimu zasahu

Tím, kdo strčil strážníka, nebyl ten důchodce, ale ten druhý.

+2/0
12.10.2012 7:07

Aleš Hodina

Kdy je strážník chráněn zákonem?

http://hodina.blog.ona.idnes.cz/c/293732/Kdy-je-straznik-chranen-zakonem.html

+2/0
11.10.2012 21:58

Patrik Šebesta

Re: Kdy je strážník chráněn zákonem?

mno, hrách na zeď

ad 1 - pan Hodina míchá dohromady městskou policii s justiční stráž

ad 2 - co se týká udaných judikátů, tak i mezi nimi platí jakási kolikzní pravidla superior derogat inferiori - vyšší má přednost, a Ústavní soud (mnou citovaný) má vyšší přednost před nejvyšším soudem; dále zde platí specialis derogat generali, tj. judikát Nejvyššího správního soudu má ve správních věcech přednost před judikátem Nejvyššího soudu, ve výkladech

ad 3 - soudce je v soudní síni pánem, a platí zde dělená pravomoc; soudce rozhodne a nese odpovědnost za vyklizení místnosti nebo odvedení osoby apod. a justiční stráž pouze musí splnit příkaz soudce a nese odpovědnost pouze za taktiku provedení zákroku. Tam se justička chovala více než slušně, několikrát ho vyzvali, aby opustil místnost atd. Co se týká údajného "hození na zem", tak jsme to nikdo neviděli, protože to nebylo naotčeno - já bych si s tím až tak jist nebyl.

+1/0
13.10.2012 22:12

Aleš Hodina

Re: Kdy je strážník chráněn zákonem?

Děkuji za názor, i když místy nemístný.

Ad 1: Hovořím na začátku o úředních osobách obecně, kam patří obě ozbrojené složky.

Ad 2: Mnou citovaný judikát Nejvyššího soudu nejde proti judikátu Ústavního soudu, sám jej cituje a pouze upřesňuje.

Ad 3: I v případě justiční stráže (a soudce) platí povinnost chovat se v souladu se zákonem a nepřekračovat své pravomoci, včetně vylučování veřejnosti. které bylo nezákonné. Na takové jednání úředních osob, které mají být vzorem pro ostatní, jsem velmi citlivý a bud vždy hájit maximální právo občana se mu bránit. A to, že jste něco přesně neviděl z videa, rozhodně neznamená to, že se to nestalo. Mimochodem, jak by se asi pán najednou ocitnul na zemi, když jej dva justiční pochopové táhnou z obou stran za ruce?

0/0
14.10.2012 1:21

vann

cela vec

1. Celou vec bych uzavrel jako vyresenou a vsechno bych nechal tak jak je bez trestani dedicka.

Ano, dedicek udelal chybu kdyz do toho vlezl ale udelal to automaticky a instinktivne kdyz videl jak policajty hazej zenskou na zem. Spoustu lidi automaticky bych udelali to same. Druha chyba dedicka je v tom ze nevsiml jak zenska toho zaslouzila a kopala policajtu do hlavy.

Nic mene dedicek uz dostatecne mel problem a bylo by hloupe a neadekvatne trestat ho. Vsechno vyreseno.

2. Policajty udelali rovnou nekolik chyb. 1) pri zasahu nekontrolovali zenskou ktera mohla ublizit policajtu. Ona toho vyuzila i kopla do hlavy. Straznik mel stesti ze to nebyl nuz nebo nejaka jina zbran. 2) Po incidentu s dedickem policajty prestali pozorovat za bezdomovcem a zenskou a ta mela unikatni moznost utect. Prave z toho duvodu bych celou videonahravku pouzil na skoleni policii v budoucnu.

0/0
11.10.2012 20:56

BlackAnonym

Re: cela vec

jo měl štěstí, že zrovna neměla raketomet! ;-D Mimo to ho nekopla do hlavy, ale jebla ho kabelkou, jakoby to udělala asi i vaše žena, když byste ležel na zemi vy....ale vám se to vlasně nemůže stát, vy jste ty čistě čistý;-D

0/0
22.10.2012 11:29

retkini

Vážený pane právníku

strážník je již drahnou dobu úřední osobou, nikoliv veřejným činitelem.

Strážník je oprávněn použít pouta při předvedení osoby, která klade odpor. Vybíráte si paragrafy jen podle toho, jak se vám hodí do krámu. Jelikož vůbec neznáte co předcházelo poutání, měl byste se jako právník vystříhat předčasných závěrů. Tahle dojmologie přísluší novinářům z Novy nebo I dnes, nikoliv právníkům.

+7/0
11.10.2012 17:38

rooney2345

Re: Vážený pane právníku

ale vždyt je to právník, ten si vždycky bude vybíratjen to, co se mu hodí..uvědom si, že je mezi nimi spousta, kteří se neštítí hájit pedofili, vrahy, násilníky a podobnou zvěř...těm nejde o nějakou spravedlnost, ale jen o peníze a zviditelnění...

0/0
12.10.2012 7:57

kuttna

Re: Vážený pane právníku

Koukněte se na záznam, než začnete psát. Nebo píšete o jiném případu? Ten pán nekladl žádný odpor.

+1/0
12.10.2012 13:36

dana33

Naprosto spravne

Naprosto spravne, neprimerena orgie nasili proti dvema bezdomovcum a bezbrannemu duchodci. Asi bych taky nesla okolo a neco nerekla a uz bych mela v ocich slzak a pouta. Zajimave, pan Janousek pouta nemel a dokonce telefonoval a policie prihlizela. Mereni dvojim metrem. Jeden popiji na chodniku vino, druhy zrani autem v podnapilem stavu a k tomu jeste umyslne!

+1/0
11.10.2012 16:47

Psychorův klon

Re: Naprosto spravne

danuško, ty nám musíš ukazovat jak jsi mimo mísu i tady? Přirovnej to ještě k Rathovi, ať to máme komplet. Jo a Smetana by taky nebyl marnej.;-D

+1/0
11.10.2012 17:12

1777

hmmm

Pán  Pelikán, na vystudovaného právníka teda nic moc...to co píšete (paragrafové znění), je fajn - ale není to nic k věci - je to obecné!!!! Trestním právem moc políbený nebudete a už vůbec se neorientujete v oprávnění strážníků a v taktice provedení zákroku.

+6/0
11.10.2012 16:07

Psychorův klon

Re: hmmm

také se bavím mírou erudice tohoto právníka. Bůh ochraňuj jeho případné klienty.

+2/0
11.10.2012 16:27

dana33

Re: hmmm

Opravdu by me zajimalo, proc se na kazde diskuzi zastavate tech brutalnich policistu?

+2/0
11.10.2012 16:49

Psychorův klon

Re: hmmm

Mé právní vědomí a znalost taktiky zákroků mě k tomu opravňuje, narozdíl od ,,právníka", který se pro nedostatek vlastní klientely snaží získat aspoň nějakou oběť psaním snůšek nesmyslů a fabulací na blogu.

+3/0
11.10.2012 17:14

retkini

Re: hmmm

proč zase vy dáváte na odiv svou neznalost na každé diskusi. Jinde vás umlátí argumenty, tak jdete jinam.

0/0
11.10.2012 17:17

Hugasek

http://www.facebook.com/panfristensky

0/0
11.10.2012 11:03

klobouk.emanuel

Panu Frištenskému hrozí až 4 roky natvrdo

za strkání do strážníka a slovní upozornění.

Kolik roků dostávají házeči dlažebních kostek,? A že jich za celou dobu nové demokracie není málo...

0/0
10.10.2012 20:37

SYETEY_KOTZOUR_mocně_duní

Re: Panu Frištenskému hrozí až 4 roky natvrdo

Kolik dostane strážník za prokazatelně lživou výpověď?[][][];-D

+3/0
10.10.2012 20:40

klobouk.emanuel

Re: Panu Frištenskému hrozí až 4 roky natvrdo

Jen jestli to ta komis posoudí jako lživou výpověď. Na tom to bude stát a padat.

0/0
10.10.2012 20:45

malý červ

Re: Panu Frištenskému hrozí až 4 roky natvrdo

každýmu něco hrozí, to nesmíte brát tak vážně, uvidíte, že to bude mít dobrej konec, MP se omluví a ty dva kovboje co se utrhli z řetězu vyhodí

+1/0
10.10.2012 22:30

dana33

Re: Panu Frištenskému hrozí až 4 roky natvrdo

Doufejme,  pripadam si jak ve spatnem filmu. Hlavne kdyz vidim, jak ten kluk slape po tom svazanem. Urcite bych taky neco rekla. Myslim, ze je to obcanska povinnost proti takove brutalite zasahnout. Odvazil se jen jeden nemocny stary pan a jeste ho za to chteji zavrit.

+2/0
11.10.2012 16:54

Psychorův klon

Re: Panu Frištenskému hrozí až 4 roky natvrdo

nemocný 1,5 metráku vážící starý pán;-D

0/0
11.10.2012 17:15



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.