Diskuse

Kterak stát o osm miliard přišel

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Přípravuji trestní oznámení, bude příští týden.

0 0
možnosti

Opomenul jste tam jeden fakt - "aukční příhozy" zde nejsou závazné, takže nikde není psáno, že by se 20 mld vybralo. Naopak mohlo jít o cílené vyšachování PPF, což by pak v důsledku k žádné změně na trhu nevedlo... Takže je možná dobře, že aukci zastavili. N Aukce byla každopádně špatně nastavená (nezávazé nabídky, délka aukce...) a Dvořák by měl letět na dlažbu... Nezbývá, než doufat v brzký vstum MVNO...

1 1
možnosti

J57o36s98e93f 97Š15l55o73u51f

13. 3. 2013 15:51

Je jen jedna možnost - že členové rady ČTÚ a jeho pan předseda kopou za jiný mančaft než, kterého nosí dres a od kterého berou plat !!!

3 0
možnosti
Foto

Osobně jsem byl z té zprávy o zastavení soutěže také překvapen. Ještě větší překvapení ale bylo, když jsem si přečetl zdůvodnění. Bláhově jsem se domníval, že kmitočty se prodávají, aby na nich stát vydělal peníze, ale ono to je jinak. Stejně jako autor blogu si myslím, že operátoři velmi dobře znají své možnosti a vemi dobře mají propočítáno, do jaké ceny se jim vyplatí jít, to že si pan předseda začal dělat starost o jejich finance mi příjde, jako kdyby v průběhu aukce přeplaval na druhý břeh. Mě jako občana vůbec nezajímá, jestli za frekvenci zaplatí operátor 20 nebo 100 miliard, mě zajímá, jakou cenu mi následně nabídne za své služby, pokud budou drahé, tak ať si je nechá a pak ať brečí, ale tohle rozhodnutí mi příjde mimo realitu. Také si myslím, že ho neměli odvolat, ale rovnou zavřít a nechat zaplatit rozdíl, o který teď stát příjde. Ten pán se asi zbláznil, nebo mu někdo zapoměl říci, že pracuje pro stát, třeba to nevěděl.

2 0
možnosti

Jsou jen dvě možnosti - první, že je pan předsteda ČTÚ totální idiot a celou dobu koná kroky proti zájmu ČR a zákazníků, ve prospěch telefoních operátorů nechtěně, buď proto že to lépe neumí, nebo nepochopil, že úřad není zřízen pro operátory, ale aby sloužil státu a občanům. Osobně této možnosti nevěřím.

Druhá možnost je, že dobře ví, jaký je úkol ČTÚ a že jeho činy tomuto úkolu neodpovídají. Že tomu tak je je evidentní z cen, které jsou násobně vyšší než v sousedních zemí, neexistenci virtuálních operátorů, ubohém pokrytí sítěmi 3G, a spoustě dalších věcí, které prostě nejdou přehlédnout. K této možnosti se já osobně nejen přikláním, ale jsem o ní pevně přesvědčen. Stejně jako o tom, že toto jistě nedělá zadarmo a hlavně - není v tom sám. Jeho pozice rozhodně není taková, jako např. u policejního prezidenta, tedy že je de-facto neodvolatelný. I když - neodvolatelný Lessy letěl jak blesk, jen co si dovolil na nedotknutelnou "elitu", která se umí ihned zbavit neodvolatelného, ale totéž nezvládne u odvolatelného a evidentně neschopného.

Je to prostě klasická zlodějina na obyčejné občany, kdy díky přístupu státu platíme násobně více než je běžné, kdy zisky končí jednak v zahraničních korporacích, jednak v kapsách našich politiků a jejic kmotrů, stejně jako u mnoha dalších věcí.

Jestli s tím rychle všichni nezačneme něco dělat, škaredě na to doplatíme. K vítězství zla úplně stačí jen to, aby obyčejní dobří lidé nic nedělali a mlčeli!!!

10 0
možnosti