Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

E98d39u17a14r34d 35Z57a83c11h95a52r77a 9888819971645

V zákoně taky stojí, že rektory prezident jmenuje jen na návrh. A když prezident nejmenoval Mikuleckého rektorem, bylo to Havlovo právo. Stejně má prezident Zeman právo nejmenovat Putnu profesorem. I když mám M. C. Putnu radši než M. Zemana.

+8/0
22.5.2013 12:41

J55a42k86o10b 85S61c24h52w52a76r51z 8906729738236

A když Klaus nejmenoval za soudce Langera,. R^

+6/0
22.5.2013 12:45

J97a68n 66R47o44u83b44a60l53í86k 6627579891805

Lustracni osvedceni v pripade Mikuleckeho bylo nejasne a v tomto pripade mluvi lustracni zakon jasne.

+1/−6
22.5.2013 13:35
Foto

E19d20u30a66r34d 54Z74a28c30h61a22r77a 9918619811575

A proč mi to píšete? Kdybyste si přečetl příspěvek, na který jste reagoval, tak byste zjistil, že jsem vůbec nepsal o tom, jestli má být rektorem někdo, kdo má nejasné lustrační osvědčení, nebo profesorem někdo, kdo mává po ulicích cedulemi o buznách. Vyjádřil jsem jenom nesouhlas s názorem Roberta Pelikána, který nám tvrdí, že když jsou takoví kandidáti navrženi, tak je prezident musí jmenovat a nemá nárok posuzovat jejich způsobilost.

Ale určitě napište, kdybyste k mému názoru měl nějakou námitku věcnou a relevantní.

+6/0
22.5.2013 18:09

J15a91n 38R31o38u79b29a25l60í29k 6707969351555

Pisu Vam to proto, ze Havel nemohl jednat jinak neb mu to v zasade prikazoval lustracni zakon. MZ nic takoveho zadny zakon neprikazuje. Tudiz to srovnani kulha na obe nohy.

+1/−4
22.5.2013 18:17
Foto

E97d97u66a61r71d 67Z41a69c15h49a68r32a 9508459841325

Jak říkával Felix Holzmann, "brečíte hezky, ale na blbém hrobě!" ;-D

Kdybyste si konečně přečetl, na co reagujete, už byste snad pochopil,  že si stejně jako vy myslím, že Havel navrženého kandidáta nebyl povinen jmenovat. To nejsem já, kdo tvrdí, že prezident je v takových případech povinen navrženého jmenovat. To tvrdí Robert Pelikán. Takže jestli s tím nesouhlasíte, tak fakt nemusíte polemizovat se mnou, ale přesuňte se konečně ke správnému hrobu a vyříkejte si to s Robertem Pelikánem.

:-)

+5/0
22.5.2013 19:22

J16a52n 98R71o39u57b64a61l58í79k 6397119511735

"A když prezident nejmenoval Mikuleckého rektorem, bylo to Havlovo právo. Stejně má prezident Zeman právo nejmenovat Putnu profesorem." Srovnavate 2 nesrovnatelne veci neb Havel ho ani nemohl jmenovat (ne ze nebyl povinen) neb mu to zakazoval zakon, resp. jmenovani by bylo v rozporu se zakonem. U MZ si naopak myslim, stejne jako p. Pelikan a mnoho dalsich pravniku, ze MZ byl povinen jmenovat, pokud nemel nejake objektivni odborne duvody (plagiatorstvi.......), coz dle vyjadreni rektora nemel.

0/−4
22.5.2013 19:53
Foto

E34d14u31a93r15d 23Z78a34c98h19a89r73a 9328329811695

Robert Pelikán v blogu jasně tvrdí, že když je v české legislativě použita formulace, že "prezident jmenuje", nikoli varianta, že "může jmenovat", tak jmenovat musí. To je Pelikánův názor, můj ne!

Takže jestli se vám tento Pelikánův názor nelíbí, tak už proboha konečně přestaňte trollit a obtěžovat svými laickými dohady mne, a polemizujte o tom s JUDr. Robertem Pelikánem. Mě už opravdu nudíte.

+5/0
22.5.2013 23:57

J56a78k78o74b 96S63c53h36w82a68r50z 8126109238866

Poslušně hlásím, že ten Roubalík je hotovej nezmar, jako nějakej Boušek z Libně. Vosumnáctkrát za večer ho vyhodili od Exnerů, a vždycky se jim tam vrátil, že tam zapomněl fajfku. Lez jim tam voknem, dveřma, z kuchyně, přes zeď do lokálu, přes sklep do výčepu a byl by se spustil snad komínem, kdyby ho byli hasiči nesundali se střechy. Takovej byl vytrvalej, že by se moh stát ministrem nebo poslancem.

;-D

+2/0
23.5.2013 2:15

J11a68n 63R75o43u28b29a50l79í18k 6377279981625

Ajeje, dalsi, ktery kdyz s nim nekdo nesouhlasi a polemizuje, tak je podle nej prinejmensim nezmar, coz se da povazovat za pejorativni vyraz. Zajimave pojeti diskuse. Nemel bych sklapnout usi a ke vsemu jen poslusne pritakavat, aby p. Schwarz mel klid?

+1/0
23.5.2013 9:28

J48a82k42o38b 76S20c82h31w72a97r36z 8496769678316

Proč si myslíte, že s váma nesouhlasím? ;-D;-D;-D

+1/0
23.5.2013 13:14

P53e38t32r 98B95r13a71n62n68ý 7159359388595

Pane roubalíku, zákon nezmiňuje žádné profesní ani jiné podmínky. Je tam řečeno, že na základě návrhu jmenuje. Z tohoto pan Pelikán usuzuje, že musí. Ještě jednou a polopatě. Dle p. Pelikána prezident na základě návrhu musí jmenovat, nezávisle na profesní, lustrační a podobné skutečnosti.

0/0
25.5.2013 1:24

J37a94n 87R36o36u36b30a30l66í69k 6707469751285

Pane Branny, to, ze o tom nemluvi tento zakon neznamena, ze to neni osetreno zakonem jinym. Lustracni zakon se zcela konkretne venuje jmenovani rektoru, resp. vedoucich cinitelu VS. Jsem si jist, ze p Pelikan mel na mysli jmenovani po splneni vsech zakonnych podminek, k cemuz v pripade jmenovani rektorem VH nedoslo. Nedomnivam se, ze mel p. Pelikan na mysli, ze pokud je "jmenuje" tak musi jmenovat, i kdyz nejsou splneny jine zakonne podminky - napr. negativni lustracni osvedceni. To by pak mohl prezident jmenoivat clenem bankovni rady CNB, prezidentem NKU trebas negramotneho cloveka, cimz by porusil jina zakonna ustanoveni ohledne jmenovani techto lidi. Domnivam se a i jsem to takto pochopil, ze je to mineno tak, jak jsem psal vyse

0/0
26.5.2013 20:36

J46a90n 76R16o77u51b82a57l64í97k 6947109661455

Pokud je v lustracnim zakone uvedeno, ze rektor nemuze mit pozitivni lustracni opravneni, tak by jeho jmenovani bylo nelegalni. Btw. mate opravdu zajimavy pohled na svet, kdo s vami chce polemizovat, tak trolli a obtezuje. Navic ja si zde mohu psat cokoli, dokud me nekdo nevymaze, coz se zatim nestalo, takze pokud Vas nudim, nemusite na mne reagovat, coz se take zatim nestalo, takze Vas asi zas tak nenudim, pane "odborniku".

0/−2
23.5.2013 9:26
Foto

E20d78u69a70r83d 54Z71a44c13h48a23r50a 9418119331705

Pane Roubalíku, opravdu je možné, že nejste troll, ale jen proto, že nejste schopný pochopit, že já nejsem JUDr. Robert Pelikán, takže když svůj nesouhlas s právním názorem JUDr. Roberta Pelikána naprosto nelogicky opakujete na adresu mou, neotravujete mne úmyslně, ale z nechápavosti.

Jestli je to tak, pak se vám omlouvám. Za to, že jsem vás nazval trollem, i za to, že jsem přecenil vaši chápavost.

+1/0
23.5.2013 21:42

J62a38n 58R36o53u26b76a38l28í59k 6177549461335

Vidite a mne zas prijde, ze nechapavi jste Vy neb pokud neco nejaky zakon vyslovne zakazuje, tak dotycny clovek nema sanci konat jinak, coz je zcela jineho nez v pripade pana Putny. Takze ano, u rektora je stejne jmenuje, ovsem toto jmenovani upravuje i jiny a to lustracni zakon, ktery stanovi dalsi podminky pro jmenovani, stejne jako vysokoskolsky zakon stanovi podminky pro profesorske rizeni.

0/0
24.5.2013 9:04
Foto

V37l40a36d63i83m56í89r 10T74. 91G72o73t55t72w67a63l11d 9513560406372

Promiňte, Roberte, ale protože formulace "jmenuje na návrh" je v tuzemské legislativě vcelku častá, zdá se mi Vaše tvrzení poněkud překvapující. Vždyť i vedoucí odborů krajských, městských i obecních úřadů jmenuje (nikoli "může jmenovat"!) rada (kraje, města, obce) na návrh ředitele či tajemníka úřadu. To by podle Vás znamenalo, že ve všech těchto případech by sám rozhodoval tento úředník (ředitel či tajemník), a rada už by mu to toho neměla co mluvit a podle Vás by to taky jednoduše musela udělat. 

Opravdu jste se v tomto svém tvrzení nezmýlil?

Vždyť pokud byste měl pravdu, pak podle Vás jednají protiprávně snad veškerá krajská, městská a obecní zastupitelstva v Česku.

+9/0
22.5.2013 12:09
Foto

K42a70r17e18l 65B62o91h41á64č93e64k 1891657256854

:-)R^

+2/0
22.5.2013 13:06
Foto

P19e14t46r 48Č23u72n37d82e44r80l51í31k 5645601948151

dobře vyargumentovaný názor R^

+4/−14
22.5.2013 9:19

R13u89d91o98l97f 64J56a74n89o36u17š43e36k 1786197659

To se mi nezdá. V tom podstatném je jediným argumentem pana Pelikána, že to napsal pan Pelikán

+9/0
22.5.2013 12:28

Z17d52e77n91ě46k 19B91á23r69t43a 6334737849214

Děkuji za odborný názor.Karma

+3/−13
21.5.2013 19:50
Foto

J70a76n 14B97o58r85o75v32i85č20k49a 5893723330454

Po odchodu Hasenkopfa se IQ Hradu snížilo na absolutní nulu ;-D

+5/−2
21.5.2013 19:02

J30a49n17a 11K41o64l57a17ř27í23k65o79v98á 1857380311324

Díky. Karma.

+7/−11
21.5.2013 16:57

J14a25r45d65a 31C79h60o78v40a29n91e80c 6961295293899

Aby bylo trochu jasněji : president republiky jmenuje například:

A - bez návrhu, tedy ex offo z vlastního podnětu: předsedu a dva místopředsedy ÚS; předsedu; guvernéra, viceguvernéry a ostatní členy bankovní rady; soudce; předsedu nejvyššího soudu, jednoho člena etické komise ČR pro ocenění účastníků odboje; vedoucího kanceláře presidenta republiky; vedoucí zastupitelských misí (ty velvyslance nejmenuje, ale pověřuje)

B - na návrh vlády: předseda ERÚ; generály, generálmajory a neneráporučíky bezpečnostních sborů; generály Armády ČR (brigádní generál, generálmajor, generálporučík, armádní generál); náčelníka generálního štábu Armády ČR; generálního ředitele a zástupce generálního ředitele generálního ředitelství státní služby, předsedu Českého statistického úřadu; předsedu NKÚ; předsedu ÚOHS;

C - na návrh senátu PČR: předsedu a inspektory (7) Úřadu pro ochranu osobních údajů

D - na návrh vědecké rady vysoké školy: profesora vysoké školy; a na návrh akademického senátu vysoké školy rektora VŠ;

E - na návrh Sněmu Akademie věd ČR: předsedu AV ČR F - na návrh předsedy vlády: členy vlády G - na návrh předsedy poslanecké sněmovny PČR: předsedu vlády po dvojím vyslovení nedůvěry vládě H - se souhlasem senátu PČR: soudce ústavního soudu I - na návrh poslanecké sněmovny PČR: presidenta a vicepresidenta NKÚ

+17/−3
21.5.2013 15:48

J33a23r82d66a 82C78h16o29v95a80n44e30c 6951335103809

Uvedu protipříklad: vedoucího odboru obecního úřadu jmenuje rada obce na návrh tajemníka. Znamená to snad, že rada je povinna vyhovět tajemníkovi a jmenovat vedoucího toho, koho on radě navrhne? Jistěže ne.

Nebo krajský úřad jmenuje na návrh ředitele školy předsedy zkušebních maturitních komisí. Znamená to snad, že krajský úřad je povinen řediteli školy vyhovět? Samozřejmě že ne.

Nebo předsedu Rady pro výkum, vývoj a inovace jmenuje a odvolává vláda na návrh předsedy vlády. Znamená to, že vláda musí hlasovat tak, jak to její předseda navrhne?

Nebo generálního inspektora Drážní inspekce jmenuje vláda na návrh ministra dopravy. Znamená to snad, že vláda musí svého člena - ministra dopravy - poslechnout a hlasovat podle jeho návrhu?

Nebo členy správní rady VZP jmenuje vláda na návrh ministra zdravotnictví. Je snad vláda povinna vyhovět a jmenovat všechny, které jí ministr zdravotnictví nadiktuje?

Zvláštní Vaší pozornosti pak doporučuji § 17 odst. 2 zákona č. 341/2005 Sb.!

+17/−4
21.5.2013 15:25

J27a67n 71R28o30u83b82a84l31í80k 6847269871345

Kdyz odhlednu od jmenovani, je trebas takovy urednik povinen oddat snoubence, kteri splnili zakonne povinnosti?

+6/−3
21.5.2013 15:47

J41i68ř60í 79Ř94e15z17n48í43k 7314455398469

Je sice možné,že je povinnen, ale jen tehdy, pokud snoubenec řekne Ano.

A ten úředník se pouze táže.

0/0
21.5.2013 18:10

J35a97n 25R58o44u95b91a98l78í61k 6567709121385

Ja prave neznam zadny pargraf, ktery by urednikovi prikazoval uznati manzelstvi za pravoplatne uzavrene i pokud jsou splneny vsechny podminky dane zakonem, vcetne ano. Mozna se ale pletu a nejaky paragraf, ktery mu to narizuje existuje. Jde o to, jestli budeme vykladat zakon doslova, tak se muzou dit i takoveto veci.

0/−2
21.5.2013 18:21

J10a80r61d97a 30C12h18o55v13a60n45e52c 6141755193289

Tímto dotazem jste mně připomněl lidového léčitele, který tvrdí, že spalničky jsou malá spála.

+5/0
21.5.2013 19:44

J37a96n 84R54o45u59b32a65l36í81k 6917429421885

Presto jste na tento dotaz neodpovedel neb prirovnani nepovazuji za odpoved.

0/−3
22.5.2013 9:12

J98a32r33d12a 77C48h61o68v47a18n44e26c 6511225963989

Jak chcete odpovídat na blbosti?

Uzavírání manželství upravuje zákon o rodině, což je předpis práva soukromého.

Manželství uzavírají snoubenci sedmi sliby a sedmi prohlášeními veřejně a ústně učiněnými PŘED starostou, místostarostou nebo pověřeným členem zastupitelstva obce, která plní funkci matričního úřadu, nebo před orgánem církve nebo náboženské společnosti, oprávněné k tomu zvláštním předpisem, a to za přítomnosti dvou svědků.

Manželství je uzavřeno okamžikem složení slibů druhým ze snoubenců.

Které sliby a prohlášení to jsou, to už si sám najděte v zákoně o rodině (v praxi se složení slibů provádí tak, že je přečte matrikář a snoubenci jejich složení provedou slovem ano).

To, že starosta (nikoli úředník) oddává, je jen slovní obrat, který v zákoně vůbec nenajde. To se jen tak říká. V zákoně je prostě napsáno, že manželství se uzavírá PŘED starostou (atd.), nikoli že manželství uzavírá starosta nebo že snoubence oddává starosta. Zatím není znám případ, kdy by se starosta nebo jiný pověřený zastupitel v nějaké matriční obci odmítl dostavit, aby tím zmařil uzavření manželství snoubenci, kteří by tak neměli před kým manželství uzavřít. Až se to stane, bude jistě velmi zajímavý právní případ.

+4/0
22.5.2013 12:35

J52a86n 33R68o42u28b73a27l83í63k 6317389421935

Nejde konkretne o ddani ci nikoli, byl to jen primer toho, co jste presne popsal na konci. Urednik muze klidne zmarit svatbu, nevydat ridicak..............(muzete si dosadit cokoli) a vy s tim nemuzete udelat temer nic, resp. muzete se obratit na soud. To samozrejme muze i Putna (ted uz je to ovsem jedno), ale soud nema zadnou paku, jak prezidenta donutit ke jmenovani. U urednika tu paku ma, princip je vsak stejny. Ovsem podstatou veci je, ze i kdyz to neni v zakone vyslovne napsano, tak ten urednik Vas musi oddat, musi Vam vydat ridicak..... pokud jsou splneny vsechny zakonne podminky. O to tu jde, ne o nejaky slib.

0/−4
22.5.2013 13:34

M30i26l22o70š 71B46é30m 6794739412783

Takže kromě veta a amnestie nemá žádne pravomoce? Pouze povinnosti?

+8/−3
21.5.2013 15:05

J75i37ř47í 45L11i42e80t52a38v81e49c 8553189303659

Položit věnec pod hrobem neznámého vojína může, ale také nemusí.

+4/−1
21.5.2013 17:44

M13i59l83o93š 84B40é40m 6144249242103

To může, ale také nemusí kdokoliv, děkuji mnohokrát.

0/−1
21.5.2013 18:01

J38a51n 35P62i31v17a58r37n62í52k 1468793483611

Pán Pelikán má zřejmě plzeňská práva. Pokud má pan prezident někoho jmenovat tak ho jmenovat může, ale nemusí. Třeba u nás ve firmě ředitel (statutár) podle organizačního řádu schvaluje na návrh příslušných vedoucích (náměstků - nestatutárů) platy všech zaměstnanců. Ale pokud se mu zdá, že nějaký zaměstnanec je flink, tak mu plat v navrhované výši neschválí a přes to vlak nejede. Zrovna tak pokud prezident není spokojen s nějakým návrhem na profesora, tak ministr to nemá šanci prosadit neb není prezidentovým nadřízeným a přesto taky vlak nejede. A tak Putna C. skončí jako do cent, i kdyby vážil 150 kg;-D

+16/−12
21.5.2013 15:02

V88l57a88s64t47i75m66i61l 51K79r26a30u89s 3463934444963

A pan Pivarník zřejmě neumí ani pořádně číst.

+12/−11
21.5.2013 15:08

J42i30ř86í 41L51i11e13t29a27v47e59c 8913129593239

Pane Pivarníku, to co píšete, jsou domněnky, dneska již jsem se pod jiným článkem vyjadřoval k tomuto tématu a v diskuzi jsem uvedl, že prezident jmenovat musí. Pan Pelikán to velmi kvalitně rozvedl. Vy si pletete sympatie k prezidentovi s právem, což znamená, že jste tím typickým Zemanovým obyčejným člověkem. Je velmi pravděpodobné, že pro podobné typy to dělá. Zeman má štěstí, že nevzdělaných a hloupých je v této zemi víc než polovina.

+7/−13
21.5.2013 17:43

J13a54r33d51a 82C25h59o75v33a71n89e83c 6811155863689

Pan Pelikán není absolvent plzeňské právnické fakulty, ale pražské. A je to nepochybně dobrý právník, má dobré jméno. Zbytečně se ho snažíte dehonestovat.

Ovšem být dobrým právníkem neznamená mít vždy pravdu, navíc v oboru, na který se nespecialisuje.

+6/0
22.5.2013 12:37

J89a68n 17P49i47v28a73r56n16í87k 1618283583281

Já nikoho dehonestovat nechci. Jinak za naše erudované právníky jasně hovoří naše zákony, teda hlavně jejich kvalita a to Ústavou počínaje a dnes posledním zákonem vydaným konče;-D

0/0
23.5.2013 10:20

J11a58r76d65a 17C85h91o70v92a24n27e69c 6201175783219

Mýlíte se. Směšujete presidentovu zákonnou pravomoc jmenovat s povinností vyhovět návrhu subjektu, který není presidentu nadřízen. Nejen že není presidentu nadřízen, ale dokonce svou existenci druhogeneračně odvozuje od presidenta, neboť členové vědecké rady jsou jmenováni rektorem, který sám je ovšem jmenován presidentem republiky.

Čili osoba A jmenuje osobu B, osoba B jmenuje osobu C, osoba C ukládá úkoly osobě A. To je přeci zjevný nesmysl.

Slovo "jmenuje" v zákoně neznamná povinnost, ale pravomoc. Obrat "na návrh" znamená, že proces je dispositivní a pravomoc jmenovat nelze vykonávat ex offo.

+17/−8
21.5.2013 15:00

J29i46ř21í 60L89i11e43t51a72v65e35c 8583939753379

Chybný rozbor je taky rozbor.

+1/−1
21.5.2013 20:05

J97a57r74d52a 87C34h14o48v78a82n97e97c 6241345303579

No jistě, vždyť pomáhá k vytříbení argumentace.

+2/0
22.5.2013 12:38

J62i48ř36í 75Ř42e80z47n66í20k 7574435238439

Každý návrh, i milostný, může být odmítnut. Když podepiší navrh na jmenování, nesu za něj odpovědnost já, nikoliv ten, kdo ho navrhl.

Co kdyby pan Putna ze zoufalství se vrhl z mostu, ukončil by svoje žití, tak také v tom případě by ho musel Zeman jmenovat profesorem in memoriam?

+12/−6
21.5.2013 14:58

P29e65t21r 98S47v88o71b62o42d36a 7327934413727

Pan Prezident Klaus také nepodepisoval některé zákony, aniž by je vrátil PS. Není to obdobná záležitost?

+2/−5
21.5.2013 14:46
Foto

J80i17ř13í 44H37e48r45m76á94n54e49k 4606652762370

Šedivá je teorie, zelený strom života. Víte, kolik právních názorů vznikne, když se setkají dva právníci?

A všetečná otázka. Pokud má být právo vymahatelné, musí být také stanovena sankce za jeho porušení. Pokuty na silnici jsou toho banálním příkladem. Takže: Jaká sankce hrozí prezidentu republiky za odložení takového jmenování? 

Vždyť on neříká, že ho nejmenuje NIKDY. On jen říká, že ho nejmenuje NYNÍ a to je dost velký rozdíl. Tak co třeba žaloba za velezradu? Šlo by to? Už by to byl první protizemanovský bodík. 

A proč to vlastně nezkusit znovu, když to s Klausem nevyšlo? Pak bychom si z Ústavy prostě mohli udělat trhací kalendář.

+16/−8
21.5.2013 14:43
Foto

R84o76b76e69r34t 45P62e41l85i25k86á40n 9851106169989

Jenže to je právě ono: vůči orgánům veřejné moci žádné sankce právo neukládá a ani nestanoví způsob vymáhání povinností, protože to prostě v právním státě není a nemůže být potřeba - pokud zákon nějakému orgánu veřejné moci ukládá, ten to z podstaty věci udělat musí, aniž by jej k tomu bylo třeba nějak dál nutit. Připustit opak je cesta do pekel.

+10/−16
21.5.2013 14:58

J53a47r48d73a 85C12h53o98v84a94n83e88c 6261535963389

To není pravda. Vůči orgánům veřejné moci právo stanoví způsob vymáhání povinnosti - například soudním řádem správním či zákonem o náhradě škody způsobené nesprávným úředním postupem a v personální rovině pak dokonce zvláštní kategorií trestných činů veřejných funkcionářů.

+17/−6
21.5.2013 15:03

J15a85n15a 51K54o27l71a47ř45í54k71o58v22á 1607140891944

Jiří Hermánku, asi máte radost z toho, jak jste roztomile sarkastický. Ale nejste.

Zeman úřad, ktery nyní zastává, dehonestuje a bere mu úctu a respekt, který by mu měl právem náležet. Když se odvoláváte na to, co (Zeman) říká nebo neříká, není to zrovna šťastné. Protože jeho výroky jsou nejméně pro polovinu dospělé populace k smíchu nebo k pláči - to záleží, kolik toho vypil. A nemusí se zrovna bezduše klátit. 

Snad nikdo nebude ve sporu o tom, že alkohol ovlivňuje chování a rozhodování a jen málo o tom, že Zeman pil a pije a to vzestupně.

+7/−13
21.5.2013 17:07



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.