Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

janacz

Počítáte jabka a hrušky-

insuficientní politici jsou jedna věc a romská mentalita zase jiná věc. Návaznost je slabá. :-/

0/0
31.8.2011 12:36

Hug0

hmm... -1

takze situaci chete resit hodinou ticha/demonstraci, namirenou proti nacistum?

dobre, udelate svuj krok a do hodiny zmizi vsichni nacisti v CR - co se tim, z tech problemu ktere se posledni dobou (poslednich 20-50let) deji, vyresi??

0/0
31.8.2011 11:23

lrkfa1

Čím to je, že nikde nepochodují nacisté a nevolají

Vietnamci do plynu. Tuší to absolvent Plzeňské právnické fakulty?

+2/0
31.8.2011 9:50

Hug0

Re: Čím to je, že nikde nepochodují nacisté a nevolají

tjn, pritom diky politikum a Vietnamcum zanikly desetitisice pracovnich mist .... kdyz vidim Vietnamce, tak za nim vidim neschopnost nasich politiku, kteri byly vzdy o krok pozadu. nadruhou stranu pokud bych napr. chtel nekoho fackovat, tak na toho Vietnamce dosahnu lepe, nez na nektereho z politiku - a tak tomu je i dnes, kdy lide vyjadruji svoji nespokojenost s dannym stavem veci. nemaji tu silu a tu moc ukazat nebo nafackovat konkretnim politikum. jdou ukazat a radi by i nafackovali lidem, kteri jsou vyplody "prace" zodpovednych zakonodarcu a mocipanu v tomto state.

0/0
31.8.2011 11:16

janacz

Re: Čím to je, že nikde nepochodují nacisté a nevolají

že by místo Vietnamců prodávali na stánku Romové?  Legrační;-D

0/0
31.8.2011 12:38

aby diskuse neměly sysl

Co je hnědočerné a vypadá dobře na právníkovi?

Dobrman.

Jak nazvete dva tisíce právníků na dně přehrady?

Dobrý začátek.

+1/0
31.8.2011 7:55

petrik1960

volalo se cikáni do práce

ten plyn jste si doktore vylhal.

0/0
31.8.2011 7:51

petrnew

Právník, který věří tomu, že právo je cesta k spravedlnosti?

Právník, který věří tomu, že právo je cesta k spravedlnosti? Chachacha! Tedy spíše Marťan! A dle tohoto vašeho posledního textu (doufám, že posledního) ani ne tak Marťan, ale snad Alfa Kentauřan... Prostě mimoň.Seďte si v teple a bezpečí své kanceláře a nehodnoťte věci, kterým vůbec nerozumíte. Sbohem! RvRvRv

+1/0
30.8.2011 21:56

milan166472

???

Jaksi se vám z toho vytratili ti co se nemíní přizpůsobit.:-)[>-]

+1/0
30.8.2011 20:31

klapzubova

Je krize a lidé hledají nepřítele?

Tím to není!

+1/0
30.8.2011 18:54

Hug0

Re: Je krize a lidé hledají nepřítele?

no castecne urcite je.

lide ale nehledaji nepritele, ale nekoho na kom si muzou vylit svoji zlost

0/0
31.8.2011 11:18

Jan Vrana

Ano

Vase obavy jsou opravnene a sdilim je uz dlouho s Vami. Pouze jsem zcela nepochopil Vase predstavy o reseni problemu, ktery nepochybne existuje. Pisete na muj vkus prilis obecne o "zaclenovani" do vetsinove spolecnosti, pro ktere nikdo nic nedela, ale on nekdo "dela" nebo alespon "delal" (Petr Uhl, pani Stehlikova, lidově Dzamila, a Michael Kocab). "Delali" to ovsem tak spatne, ze pouze urazeli bezuhonne obcany a snazili se v nich vzbudit pocity provineni. Dale "delali" negativni lzivou propagandu ve svete o bujicim rasismu u nas. Kdokoliv se pokusil neco opravdu udelat (proti pozitivni diskriminaci), byl okamzite kriminalizovan (slo temer vzdy o komunalni politiky, tem vrcholovym to bylo odjakziva jedno). Vim, ze slo nekdy o pokusy dost naivni, ale minimalne dobre minene a nekdy i ucelove prekroucene, ale vzdy vychazejici z praxe. Podle mne prave kriminalizace techto snah "shora" namisto tolik potrebne pomoci byla a stale je nejvetsi zivnou pudou pro rust skutecneho extremismu.

0/0
30.8.2011 18:44

janacz

Re: Ano

Taky mám pocit, že ti  Inkluzoři a integrátoři udělali nejvíc škody. Však za to měli pěkné peníze tak nelze se divit. :-(

0/0
31.8.2011 12:40

Paeris Kiran

Mohu se zeptat co má tato civilizace

Ještě pro začlenení romů udělat?

Ve východním bloku je 40 let komunisté hnali povinně do práce a do škol... výsledek 0.

V západní Evropě je 60 let uplácí sociálním systémem... výsledek 0.

Nikdo začlenění romů neřeší z jednoho prostého důvodu... nikdo nemá páru jak je začlenit. Všechny pokusy v minulosti selhali. Dnes politici jenom zkouší opakovat řešení které byli v minulosti vyzkoušeny a nepovedli se v bláhové naději že to najednou zafunguje.

Takže prosím... jmenujte jediný nápad jak je začlenit který už v historii neselhal... (nebo ještě nebyl vyzkoušen)

0/0
30.8.2011 18:21

Hug0

Re: Mohu se zeptat co má tato civilizace

jj, kdyz nezafungovali desitky let o zacleneni, co takle skusit to s vyclenenim. proste urcita cast populace, ktera si o to svym zpusobem zivota rekne, bude vyclenena..... :)

0/0
31.8.2011 10:47

kladivo a srp, naroste ti hrb

Výzva k rozumu

Běžně problémy s cikány nemám a když už se něco objevilo, řešil jsem to, jak bylo třeba. Oni mají často víc problémů sami se sebou a řešit je musí také. A měli by tak činit neodkladně.

Daleko více jsem měl v životě problémů s příslušníky mojí vlastní "bílé" majority - darebáci, podvodníci, zloději a udavači, prolhaní a úplatní politici, neschopní a proradní úředníci, závistiví a zlí sousedé v domě nebo přes ulici.

Pan Pelikán napsal dobrý a nenásilně laděný článek, za což mu děkuji a dávám karmu.R^

"Nolimus tacere" platí, ať již latinsky nebo česky.

0/0
30.8.2011 17:52

Paeris Kiran

Re: Výzva k rozumu

To že nebudete mlčet problém nevyřeší. Osobně bych spíše vsadil na Pax Romana.

0/0
30.8.2011 18:22

klapzubova

Re: Výzva k rozumu

Zřejmě se dost pohybuješ v galerce.

0/0
30.8.2011 18:56

Paeris Kiran

Re: Výzva k rozumu

No nevím... i gangsteři bývávali kdysi slušnější, když ste ve 30. (i 50.) letech platil gangsterovi za ochranu tak on vás i přijel ochránit a toho kdo vás obětožoval řádně zmlátil.

Dnes si "sociálně slabí" nechají na sociálních dávkách platit jen za to že vás nezmlátí a službu žádnou nesposkytnou.

Člověk skoro lituje že časy těch civilizovaných gangsterů jsou pryč.

0/0
30.8.2011 20:47

julie k.

Karma!

Jeden z nejlepších blogů, jaké jsem tu v poslední době četla.

0/0
30.8.2011 17:19

ExPat

Re: Karma!

Souhlas!

Jsem rád že si ještě někdo uchoval zdravý rozum.

0/0
30.8.2011 19:28

milan166472

Re: Karma!

Bude to snad autor platit?:-)[>-]

0/0
30.8.2011 20:33

Hug0

"Re: Karma!" ne urcite ne

takze Vy si myslite, ze hlavni a jedine reseni otazky problemu poslednich dnu, je zastavit extremismus - ideologii nenávisti, ideologii strachu...

kolik lidi na tech namestich byli nacisti? vsichni? nebo vetsina lidi byli mistni, kteri proste chteji mit klid na svuj vlastni zivot a nemaji naladu neustale resit problemy s lidmi, ktere navic jeste ze svych dani musi zivit? ano je jasny, ze se takovychto akci hned chytnou i lide kteri toto chteji zneuzit ve svuj prospech - napr. ti vasi nacisti apod..

+1/0
31.8.2011 11:04

Hug0

Re:

.....pokud tem lidem chctete neco rozumneho vzkazat a chcete za neco demonstrovat, tak se vezmete vsichni za ruce a bezte ukazat silu lidu nasi horni i dolni komore parlamentu a nasi vlade. tam jsou lide, kteri maji tu moc (a povinnost), vyresit vetsinu problemu ktere v posledni dobe vznikaji.... napr. max pocet obyvatel na metr ctverecni - mluvi se o tom 20 let a ve vyspelych statech EU toto leta plati. nebo obnoveni, po revoluci zruseho zakona, o trestni odpovednosti rodicu za sve deti. na Slovensku jiz o5 plati - 2 roky na tvrdo za opakovanou trestnou cinnost deti...

0/0
31.8.2011 11:05

Hug0

Re: Karma!

pokud si nekdo z udalosti poslednich dnu, vyvodil to, ze se jedna o akci nacistu a jako opatreni vyziva k demonstraci proti nacistum, tak .... no me nad tim zustava rozum stat, ale rekl bych, ze ten clovek by mel byt nesvepravny neb takovyto usudek nemuze mit zdravy rozum ....

nic ve zlym, napr. ja uz se lecim ...:)

0/0
31.8.2011 11:09

misery index

Advokátní kancelář Vrána & Pelikán

Prosím o odkaz na následující Vaše tvrzení, děkuji ... 8-o8-o

"Českým severem pochodují nacisté a vykřikují hesla o pořádku a o tom, že Cikáni mají jít do plynu"

Více o této "povedené" advokátní kanceláři třeba zde :

http://www.romea.cz/index.php?id=detail&detail=2007_9316

O co ve skutečnosti různým Pelikánům jde ??? O právo ??? O spravedlnost ??? Asi těžko ... :-P

+2/0
30.8.2011 16:55

kladivo a srp, naroste ti hrb

Re: Advokátní kancelář Vrána & Pelikán

A o co jde ve skutečnosti vám, jestli to nehodláte tajit?

0/0
30.8.2011 17:55

habit-.!..

Re: Advokátní kancelář Vrána & Pelikán

... právníci to už mají v popisu práce, že většinou musí stát na straně pachatelů...

0/0
30.8.2011 18:22

Maura Irena

Re: Advokátní kancelář Vrána & Pelikán

To není pravda. Buď stojíme na straně žalobce nebo žalovaného. Nebo na straně navrhovatele nebo odpůrce. Pokud naší práci nerozumíte, pak do toho nemluvte, prosím.

0/0
30.8.2011 21:49

čhavo

Máte pravdu,

pajne blogere, nejsme cvšichni stejní, ani prsty na jedné ruce nemáme stejné.

Jsou mezi námi řada slušných, jenže to nikdo nechce vidět. Jak tomu příjdu já a má rodina včetně vnoučat ?

Cožpak my všichni musíme pykat za ta druhé? To je rasismus , to jsou předsudky!

Proboha lidé, vzpamatujte se, hitlera tu nikdo nechce!

Pane autore, karmu a hold vám tza odvážný článek.R^

0/0
30.8.2011 16:37

Paeris Kiran

Re: Máte pravdu,

Víte ona by to asi většina lidí chtěla vidět... ale nemůže si to dovolit vidět.

Když má někdo špatnou skušenost se třemi romy (třeba že mu po výplatě nepřijdou do práce nebo mu něco ukradnou) tak těžko bude dávat šanci čvrtému když pravděpodobnost toho že natrefí na podobné individum je u Romů větší než u majority (a netvrdte ze ne)

Ten zaměstnavatel potřebuje aby zaměstnanec pracoval v pracovní době... a ne že jedno z pěti dětí onemocnělo tak bude týden doma, a další týden bude nemocné třetíl.

Romský způsob života je nekompatibilní s poždavky většiny zaměsnavatelů. To není rasismus, prostě fakt že pro ně je výhodnější zaměstnat kohokoli jiného. (Ukrajinec bude s lopatou pracovat 10 hodin denně 6 dní v týdnu)

+1/0
30.8.2011 18:27

SYETEY-KOTZOUR

ten multikulturní blbózní syndrom je snad nakažlivý

proč každý multikulturní fanatik hned označuje každého, kdo vystoupí proti parazitům za nacistu??? Vsadil bych se, že významná část (ne-li dokonce většina) s něčím takovým nemá společného ani Ň.

Připomíná mi to komouše, kteří každého, kdo nadšeně neoslavoval socialismus ihned označili za imperialistického rozvraceče.;-DRv (jinak bych s článkem i souhlasil, ale tímhle jste to opravdu pohnojil)

0/0
30.8.2011 15:16

klapzubova

Re: ten multikulturní blbózní syndrom je snad nakažlivý

R^R^R^

0/0
30.8.2011 18:58

Morningstar

nikdo nic nedělá

pro jejich začlenění? A jak byste si to asi tak konkrétně představoval? Jak tady v diskuzích někdo minulý týden podotkl - romové jsou na našem území asi tak 600 let. Za tu dobu se jich pár začlenilo - klobouk dolů - ani o nich nevíme. Jestli to půjde tímto tempem, počkejte si dalších 600 let, možná se Vám to bude konečně líbit

+1/0
30.8.2011 14:29

zdeseny obcan

Re: nikdo nic nedělá

V pristim blogu si autor bude stezovat ze pokusy naucit prase litat selhavaji uz cela desetileti a ze by se s tim honem rychle melo neco udelat, jinak ze si lide jeste zacnou myslet ze je to nemozne.

+1/0
30.8.2011 14:44

Daniel Vávra

Bohužel vedle

Jen tak o tom vašem "nikdo nic nedělá" - u nás se na integraci vydávají stovky milionů ročně. Někde na strankách ministerstev se můžete podívat na výroční zprávu s přesnými čísly. Jde to na stovky "neziskovek", kulturní akce, komunitní centra, streetworkery, program pro děti a další činnosti. Po dvaceti letech je výsledek nula, nebo spíš záporný. Jestli nikdo nic nedělá, tak to jsou především ti, pro které jsou tyhle peníze určeny. A jen tak pro vaší informaci. Neonacistů je v ČR pár stovek a kromě asi dvou průvodů ročně nedělají prakticky nic.Tím, že si lžete do kapsy, obhajujete neobhajitelné a zavíráte oči před nepříjemnými skutečnostmi - existuje u nás etnikum, jehož většina se nebyla schopná po dobu 600 let asimilovat a z toho důvodu jí zbytek společnosti nedůvěřuje a z velké části nesnáší, nejenže nic nevyřešíte, ale ještě to zhoršíte.

+1/0
30.8.2011 13:33

petrph

a nezapomeňte

Když se budete chtít někde potichu sejít a něco ukazovat či dokazovat, napřed ohlásit shromáždění. Určitě vám k tomu dá  policie sdostatek policejní ochrany, aby vás třeba přitom jistí snědí spoluobčané nezmlátili a neokradli...:-)

0/0
30.8.2011 13:26

velký jarda

nemáte pravdu

píšete že: Romské etnikum, pro jehož začlenění do většinové společnosti nikdo nic nedělá, bylo na ráně. Není pravda že nikdo nic nedělá. Dělá a stojí to spoustu peněz ale  to etnikum musí chtít a pak výsledky nejsou vidět hned, je to otázka několika generací. Romskému etniku je tu zjevně dobře, dostává podporu, nemusí pracovat, když vybydlí do roka dům, dostane nový. Co mu chybí?

0/0
30.8.2011 13:03

sampis

Re: nemáte pravdu

To máš jako s výchovou dětí. Tím že jim dáváš peníze je nevychováváš. Chybí koncepce řešení problému, máli nějaké řešení.

0/0
30.8.2011 13:21

petrph

Re: nemáte pravdu

Není to tak úplně stejné,protože právě spousta peněz se nedává přímo Romům do rukou (kromě sociálních dávek).ale na  různé agentury, úřady pro řešení romské otázky, jejich zastánce a podobně. Čili, ty peníze de jure na výchovu vydávány jsou, ale skutečně bezkoncepčně a bez kontroly dosažení kvality výsledků.

Je to asi tak, jak kdyby stát platil učitele ve školách  ale už nebyla povinnost provádět klasifikaci, tedy žáky zkoušet,evidovat docházku, vydávat vysvědčení, porovnávat výsledky jednotlivých tříd,učitelů  a škol...

.Asi je jasné že učitel by si strčil peníze do kapsy, něco občas zahučel do prázdné třídy a pohoda klídek a tabáček..

+1/0
30.8.2011 13:43

Jan Ruzicka

Bydlel jsem

dvanáct let v Nuslích. Jsem proto nacista?

+1/0
30.8.2011 12:53

Edmund Černá Zmije

Někdo hledá nepřítele

a někoho si najde nepřítel sám. To takhle sedíte v hospodě u píva a někdo přijde s mačetou, vykřikne "rozbijem vám ty bílý lebky" a zasekne vám mačetu do hlavy. A nemusíte dál hledat. :-/

+2/0
30.8.2011 12:19

por.Dub

Snad,

jen to , že by bylo dobré  sa na TO  podívat, že  problém    , je problémem cikánu a né náš ??  Jen to asi za daného stavu nejde protože zasahují do našeho života už pár století. A pár století se  problém řeší. A  NIC  !!!!!!   Podívejte se kolik peněz se nalejvá do rúzných programú a združení !!! No a potom zistíte zájem je více na zostření vstahu co je jednoduchá rovnice - bude více peněz.  Až se přestanou peníze nalejvat tak zájem přestane  no a je předpoklad  , že se zas naučí kovařinu  nebo něco jiného užitečného.:-P

0/0
30.8.2011 12:08

habit-.!..

... aby se mohlo hledat řešení...

... je v prvé řadě třeba problém pravdivě pojmenovat - vy jednoduše strčíte lidi, kteří se s problémovým etnikem denně stýkají a na které dopadají všechny problémy, do škatulky "náckové", a tak podle vás stačí eliminovat nácky a bude klid... čili navrhujete řešit úplně jiný problém, než tady ve skutečnosti je...Rv

+1/0
30.8.2011 12:02

sampis

Re: ... aby se mohlo hledat řešení...

A to jsi v článku našel přesně kde, prosím?

0/0
30.8.2011 12:03

habit-.!..

Re: ... aby se mohlo hledat řešení...

... romské etnikum je tady vydáváno za oběť nějaké iracionální nenávisti - zkuste číst pozorněji to, co hájíte...

0/0
30.8.2011 12:06

sampis

Re: ... aby se mohlo hledat řešení...

Já se tě ptám na to, kde jsi vyčetl co píšeš. Ne  kdo je vydáván za oběť. Mimochodem, latentní rasismus není iracionálníá. Nebo máš snad pocit, že cigánovi stačí podat žádost do zaměstnání a všichni ho výtají s otevřenou náručí?

0/0
30.8.2011 12:08

habit-.!..

Re: ... aby se mohlo hledat řešení...

" ...českým severem pochodují nasisté." ... vy opravdu neumíte číst? ... nechápu, jak potom můžete psát...:-/

+1/0
30.8.2011 12:10

sampis

Re: ... aby se mohlo hledat řešení...

Chceš snad tvrdit, že náckové se neúčastnili?

0/0
30.8.2011 12:36

habit-.!..

Re: ... aby se mohlo hledat řešení...

;-D... to je pro vás demagogy typické...Rv

... můžeme taky říct, že tam pochodovali sociální demoktaté - vždyť to bylo socdem shromáždění... můžeme taky říct, že tam pochodují maminky s dětmi.... ale přifařilo se tam pár radikálů, kteří tvořili možná pár procent davu, a tak tam pochodují náckové, a ne naštvaní obyvatelé vystavovaní denně teroru nepřizpůsobivých...

+2/0
30.8.2011 12:43

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz