Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Prasadko

Nezavírat,

sebrat jim všechno, kromě trenýrek a nechat je na svobodě, stejně budou mít z ostudy kabát, tak žádné další svršky potřebovat nebudou a ušetří se na nákladech za věznění.

0/0
5.6.2012 13:16

technik4

Ano

a kdyby se všichni muži na celém světě dohodli, že nevezmou  do rukou pušku, nebylo by již  více válek!

0/0
4.6.2012 16:50

DISK

je mi hořkosladko

..na jednu stranu sdílím Váš pohled na příčiny, na druhou stranu nevěřím v tak lehkou nápravu.

 Především tedy, podle mého paní Bradáčová ani pan Zeman podle mého činili standardní práci, a s pravomocně neodsouzeným Rathem si nespojuji žádnou změnu. Nevidím tedy důvod pro jakékoliv vyznamenávání. 

 Společnost je bolševickým pojetím prorostlá skrz naskrz a není v zájmu žádné většiny poměry měnit, dle mého je jediné řešení v přijetí větší osobní kázně a zodpovědnosti. Protože, co si budeme vykládat, demokraticky zde jsou zvoleni oni, co odpovídají nám.

+1/0
3.6.2012 5:18

Oslíčkové otřeste se

Re: je mi hořkosladko

A co když to tak není?

To přirovnání s malůvkou čerta na zdi v článku sedí..

0/0
7.6.2012 15:50

radegast45

V CR je jedna vyhoda, staci zmapovat poslednich 22 let!

Myslim, ze pro dobre pracujici bernak by to nemel byt zadny problem. VVV

+2/0
2.6.2012 19:44

stařec bez moře

I vy naivo

Vám nestačí zavřít korupčníky? A vy nějakého zavřeného znáte, že byste mu chtěl brát co nakradl? Nejsou, protože je nemá kdo zavřít. Soudci a státní zástupci v tom jedou taky.

+1/0
2.6.2012 11:30

kaktusak

A co respekt k soukromému vlastnictví?

Chystáte se podetnout základní pilíř tohoto režimu.

0/0
2.6.2012 8:53

jano63

Re: A co respekt k soukromému vlastnictví?

správný názor,když legálně okradu stát tak je to soukromé vlastnictví a nikdo nemá na to právo sahat.

0/0
2.6.2012 9:08

pavouk06

Re: A co respekt k soukromému vlastnictví?

Až ten majetek získáš zákonným způsobem není co řešit. Většina takto získaného majetku je jenom zlodějna!

0/0
2.6.2012 9:42

generál Patlay

Re: A co respekt k soukromému vlastnictví?

Krad starý Mates, krad jak straka / u bohatce i u žebráka.

Pak, nerozmýšleje se dvakrát / dal do pokladny to, co nakrad.

A nápis zhotovil si na to: / Soukromé vlastnictví je svato.

0/0
6.6.2012 15:24

prinz

Rozkrádání státního majetku.

Musím vyslovit naprostý souhlas, ale posledních 10 let nestačí, mělo by se začít rokem 1995, kdy začal prudce narůstat státní dluh a hospodaření státu vedlo do debetních čísel. Tresty za korupci, špatně nastavené smlouvy, privatizaci, nevýhodné státní zakázky, za to všechno by měli být tresty jako za vlastizradu nebo vraždu, neboť lidé kteří takto činili, činili z naprostým vědomím co číní. Propadnutí majetku samozřejmostí, zákaz veřejné činnosti do konce života, pokuta ve výši 50% z ukradených nebo zpronevěřených peněz a práce v uranových dolech, nebo v kamenolomu, ale bez jakékoliv techniky, jen ruční práce. Možná potom by dotčeným osobám došlo, že udělali někde chybičku. Česká republika zápasí se státním rozpočtem a bere peníze, tam kde by měli zůstat,ale tam kde být nemusí zůstavají pořád (parlament,senát, státní správa). Prohledat účty, domy a chaty všem politiků, hlavně pod podlahou a naplníme státní kasu o min. 1miliardu Kč.

+3/0
2.6.2012 8:16

pavouk06

Re: Rozkrádání státního majetku.

Jenom o jednu?

0/0
2.6.2012 9:43

stařec bez moře

Re: Rozkrádání státního majetku.

Kdo by je prohledával? Dav? To by se nehohledala ani ta směšná miliarda o které píšete. Kdyby se to mohlo udělat tak by se dohledal ukradený bilión. Jenomže jen Bůh ví, kde skončil.

0/0
2.6.2012 11:32

zberanek

Je třeba tvrdý trest

Souhlas. Byl bych ještě tvrdší, každý zloděj z řad politiků by dostal doživotí a konfiskaci majetku, tedy v četně jeho příbuzných. Je to tvrdé, ale spravedlivé, jsou to lidé, kteří se mají starat o veřejné blaho,m ale oni devastují Česko a dostávají tím mnoho lidí do problémů.

+2/0
2.6.2012 5:38

žepré

Jé, blogere,

to jako myslíš vážně??!! Ty asi budeš nějaké revolucionář nebo co. Ale budiž, zastaň se mě, naval kontakt a já ti řeknu, co mně bylo všecko ukradeno, i když o tom televize mlčí, intošu. :-P

0/0
2.6.2012 1:42

Jarmila 1

Re: Jé, blogere,

proc revolucionar, jednoduse ma "zdravy rozum". Nestaci opravdu jenom pozavirat ty zlodeje, ale taky musi vratit to, co nakradli.

Prece neni mozne, aby meli majetky kde kade po svete, milionove vily za deset nebo dvacet let?!

Davam vam karmu mladiku, zaslouzite si jiR^

0/0
2.6.2012 2:51

teddys

Výborné

Děkuji za tento příspěvek. Kéž by se aspoň z části stal skutečností. R^

+2/0
1.6.2012 23:56

echo.3.

Abych nezapomně

pro veleváženého autora, karma s ***

        :o)

Dík za výborný,  záslužný článek.

+1/0
1.6.2012 22:21

echo.3.

Re: Abych nezapomně

zapomněl jsem na "l"

       :o)

0/0
1.6.2012 22:23

josefm

Výborný článek.

Naprostý souhlas a myslím, že postupně se vracet bude, alespoň něco...

(Mám tip: nezačínejme u největších ryb, začněme u těch středních. Jedna běhá (či plave?) po severní Moravě; jmenuje se Palas !)

+10/0
1.6.2012 21:38

echo.3.

Re: Výborný článek.

Proč hnedle po Rathovi zrovna soudruh Palas? I když jo, ano, také by na něho měli sáhnout.

      :o))

Bral bych je nastřídačku, jednou socan, pak ODS, TOPka, atd. Případně smíšená dvouhra nebo čtyřhra.

0/0
1.6.2012 22:16

Bariq

Re: Výborný článek.

To je pořád málo hráčů, já bych to viděl alespoň na ragby ;-D

0/0
2.6.2012 7:31

slepá bába

Re: Výborný článek.

Ano souhlasím,já bych to viděl také spíš na ragby nebo košíkovou,pán před Vámi zapomněl pivota na střídačce KSČM a další?

0/0
3.6.2012 10:21

lopee

Re: Výborný článek.

V žádném případě. Rozhodně nezapomenout i na ty nejvyšší. Vždyť právě proto se dohodli na vládě. Ač velikou většinu nakradeného majetku odklonili, stále ještě se mají čeho bát. A nejen že bych jim nakradený majetek zabavil (logicky), ale také bych jim udělil takovou pokutu, že by se do nejdelší smrti nemohli jak vyhrabat z bídy. Z bídy, kam svou činností uvrhují čím dále více lidí.

+1/0
2.6.2012 8:10

ladhela

Je na čase začít volat po tom, aby se to změnilo.

na Slovensku  viz  "GORILA "také volali po změně ,lidé v ulicích demonstrovali ,demolovali auta a obchody ..no a co,, je po volbách a v ulicích je klid ...já se ptám kde je Gorila? ne tady nejde o morální rozměr,ale o změnu o nejsociálněiší  systém  nejde  o korupci. Nevadí,že levice krade ,chceme sociální jistoty..!!!

0/0
1.6.2012 21:14

lopee

Re: Je na čase začít volat po tom, aby se to změnilo.

Kradou zloději.

0/0
2.6.2012 8:12

marek.voksay,blogidnes

Máte naprostou pravdu ....

karmaR^

+1/0
1.6.2012 21:01

teqik

já myslel že

ty jo , já myslel , že pelikán co spolkne vratit už nemůže

0/0
1.6.2012 20:50

dedicate

Ano, máte zcela pravdu....

Ale co je třeba udělat a kdo, aby se v těchto případech zlodějiny, stát skutečně dostal zpět k penězům ??Ptám se Vás jako právníka:

0/0
1.6.2012 18:23

dedicate

Ano, máte zcela pravdu....

0/0
1.6.2012 18:21

Stará kára

Heleme se

Ono už se odhaduje "odklánění" na 200 mld.  Nedávno to bylo miliard jen sto. Čím to?  Potřebovala Amnesty Internacional zvýšit svoji "důležitost"?

0/0
1.6.2012 14:11

Bronislav Šimoník

Re: Heleme se

Nebo snad dotaci ? ;-D;-D

0/0
1.6.2012 18:03

Stará kára

Re: Heleme se

Druhé je podmíněno prvním.

0/0
1.6.2012 20:21

Jarmila 1

Re: Heleme se

prece neni dulezite kolik, ale aby se vsechno vratilo, ne?!!!!!!

0/0
2.6.2012 2:54

péťovakobyla

Přesně tak, jinak se z místa nehneme.

A trest smrti za krádeže nad  100 000,- Kč

0/0
1.6.2012 14:11

Dabi

Bradáčová by zasluhovala státní vyznamenání, třeba za tohle

Reflex má od dvou svědků doloženo, že před sněmovními volbami v roce 2010 vytrvale usilovala o schůzku s Paroubkem, až to nakonec dokázala přes Paroubkova poradce Jiřího Vyvadila. Proslýchalo se, že o svých schopnostech chtěla Paroubka přesvědčit nabídkou kauz občanských demokratů, které slíbila po plánovaných vítězných volbách otevřít. Za to měla vystřídat v nejvyšší funkci státního zastupitelství Veseckou. Jenže sociální demokraté odkráčeli do opozičních lavic a z plánu nezbylo nic.

 

Čo bolo, to bolo, a tak si nakonec opět padli do náruče s Jiřím Pospíšilem, jenž se stal znovu ministrem spravedlnosti. Dřívější kontakty na ČSSD však neunikly ODS a Bradáčové zabránily v dalším postupu. Po odvolání Vlastimila Rampuly z funkce vrchního státního zástupce se sice ministr Pospíšil snažil na toto místo prosadit právě Bradáčovou, ale pro lidi kolem premiéra to bylo kvůli předchozím kontaktům na Paroubka neakceptovatelné.

0/0
1.6.2012 13:58

Stará kára

Re: Bradáčová by zasluhovala státní vyznamenání, třeba za tohle

No jo. Kolik Reflex platí "očitým svědkům". Pokud se je tedy vůbec snaží nalézt. Za dobrý peníz můžu být "očitý".    Utajeného "očitého svědka", 'zdroj, který nechce být jmenován', 'nahlédnutí do dokumentů' si mohu vymyslet kolik chci. A pokud se někdo bude zajímat o dataily, tak jako novinář mám přece právo chránit svůj zdroj. Nebo myslíte, že to Reflex nebo Kmenta dělají jinak?

  A pokud získají opravdu relevantní informaci, je to za peníze. Takže kdo je vlastně největším korupčníkem v této zemi?

0/0
1.6.2012 14:07

jarno3

Je to snad poprvé,

co někdo dokázal nahlas říct, co se učí adepti na právnických fakultách : při porušení podmínek smlouvy je smlouva  NEPLATNÁ.  Naprostá většina těch takzvaných tunelů využila prostý fakt, že se všichni zůčastnění tvářili, že smlouvy platí, a poškozený (většinou stát) jen teatrálně krčil rameny, že se nic nedá dělat. Opak je pravdou! Je vinou státního aparátu potažmo politické reprezentace, že tento stav vnutila veřejnosti jako neměnný fakt. Ano, cesta z toho ven existuje, ale velmi se obávám, že co neexistuje, je politická vůle. A to napříč politickým spektrem.

+9/0
1.6.2012 13:02

0463

Re: Je to snad poprvé,

A co politky obvinit za dluh který nadělali? Prověřit jejich majetky! To přece půjde. Ovšem ne před volbami:-(

0/0
1.6.2012 13:11

Stará kára

Re: Je to snad poprvé,

A h á á á.   A jaká podmínka byla například porušena u smluv, o nichž se tvrdí, že byly předražené?  Co, jako právní expert  poradíte státu, aby v té, které smlouvě namítal?

0/0
1.6.2012 14:09

Draggo

Re: Je to snad poprvé,

treba ze je proti dobrym mravum.;-)

0/0
1.6.2012 14:24

Stará kára

Re: Je to snad poprvé,

V čem?

0/0
1.6.2012 17:29

Draggo

Re: Je to snad poprvé,

ze byly predrazene  a provize sla urednikovi.  to je proti dobrym mravum. nebo ne? :-P

0/0
1.6.2012 18:55

Stará kára

Re: Je to snad poprvé,

Aha, Takže nejprve musíme doložit tu provizi (myslíte, domnívám se, úplatek).  Vy to považujete za jednoduché?  A pak musíte doložit, že zakázka je předražena. Ani s pěti znaleckými posudky to nebude jednoduché a jednoznačné.

  Víte, to že napíše bulvár (tím myslím všechen tisk v ČR) ještě neznamená  a/ že je to vůbec pravda  a  b/ že to lze dokázat.   Pohleďte, jak vypadal hon na Pancovou a Kotta. Myslíte, že by je tak dlouho naháněli, kdyby si mohli počkat, až bude předražená stavba proplacena?

  No - a tento problém je zřejmě u všech případů, nad nimiž se noviny, opozice a posléze dav pozastavují.  Noviny a opozice obtížnost vyšetřování a dokazování účelově zamlčují, dav o takých věcech nepřemýšlí.

0/0
1.6.2012 20:28

raz

Re: Je to snad poprvé,

Kdo se na úkor jiného bezdůvodně obohatí, musí obohacení vydat

Bezdůvodným obohacením je majetkový prospěch získaný plněním bez právního důvodu nebo z neplatného právního úkonu, jakož i majetkový prospěch získaný z nepoctivých zdrojů. Jako nepoctívý zdroj získání majetku se považuje především trestná činnost, ale i činnost, která nedosahuje intenzity frestné činnosti, ale příčí se dobrým mravům jako například zneužití zaměstnání k vlastnímu obohacení jinak než odměnou za práci.

0/0
1.6.2012 17:39

Stará kára

Re: Je to snad poprvé,

Ale jo.  Jen se ta trestná činnost musí dokázat.  Maličkost, že?

0/0
1.6.2012 20:29

adua

karma

R^Ano souhlasím s Vámi. Doplňuji, že v trestném zákoníku např. o zpronevěře je počítáno i s propadnutím majetku.

+4/0
1.6.2012 12:21

taras

Šlo by mnohé,

jenže proti produ se blbě plave, natož to druhé.

Skoro každý státní úředník - když si má vybrat mezi tím, jestli porušení zákonů oznámit s stíhat anebo držet zobák a odkládat, zahrát věc do autu - si naprosto spolehlivě vybere to druhé. Cestu nejmenšího odporu. Platí to od těch bagatelních záležitostí na obecní úrovni až po ministersva pana Vondry, Řebíčka, Kalouska nebo Drobila. U posledně jmenovaného se vzepřel jeden spravedlivý - a jak dopad?

Dokud nebudou policisté, státní zástupci a soudci za svou nečinnost a zahrávání věcí do autu TRESTÁNI, nic se nezmění a otevře se jeden případ z tisíce, protože se to před krajskými volbami hodí do krámu.

+5/0
1.6.2012 11:57

pavouk06

Re: Šlo by mnohé,

Bingo! Ještě ke jmenovaným přidat ČSSD a ostatní!

0/0
2.6.2012 9:57

Bronislav Šimoník

Jen zavírat korupčníky

a zabavovat jejich veškeré majetky (které třeba s korupcí vůbec nesouvisí) nestačí. Je třeba trestat a mstít se na nejširším příbuzenstvu. Děti vyhazovat ze škol, prarodičům sebrat důchody, manželky vyházet z práce...

Nebo rovnou použít čínský model a korupčníky s celým přibuzenstvem jednoduše vyhlazovat....

0/0
1.6.2012 11:56





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.